Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Soubory cookies a soukromí
Loď Skipper Mistress
Technické údaje lodi Skipper Mistress
Typ: Barkasa
Rok stavby: 1971 (České loděnice Děčín)
Rekonstrukce: 2011
Délka: 13 m
Šířka: 3, 56 m
Ponor: 0,9 m
Výtlak: 13 t
Motor: vestavěný Liaz 150hp
Materiál: ocelová obšívka 6 mm, ve špičce zesílená 8 mm, tepelná izolace, obklad interiéru překližka v barvě Rosewood
Nádrže voda: 700 l
Nádrže nafta: 750 l
Počet osob: 12os, 6x spaní
Technické vybavení lodě: přední propeler, venkovní a vnitřní kormidlo, kotevní zařízení, šroub-pravotočivý, materiál bronz
Bezpečnostní vybavení: 12x plovací vesta, 2x kruh, 4x hasicí přístroj
Radiová zařízení: lodní radiostanice Icom IC-M401E Marine, ATIS, VHF
Napětí: 12, 24, měnič 24/230V
Interiérové vybavení lodě: vybavená kuchyňka, lihový vařič, lednice, topení, WC, sprcha, lůžka na spaní, vnitřní posezení, venkovní (zastřešené) posezení + fatboy
O kapitánovi lodi Jiřím Kučerovi
Jsem děčínským rodákem s celoživotním vztahem ke své milované řece Labi, kde se odjakživa provozovala nákladní i osobní lodní doprava. Přímo před očima mi tak vyrůstaly lodě – zpovzdálí jsem mohl sledovat jejich zrod od prvopočátku až po spuštění na vodu a jejich první plavby. Jako dítě jsem si hrál za domem ve staré pískovně, kde stála stará rezavá zapomenutá loď. Tam jsem byl poprvé velkým kapitánem opravdové lodě.
Ač jsem vystudoval obor na hony vzdálený tomu lodnímu, vždy jsem v hloubi duše cítil, že mě to táhne k lodím, a chtěl jsem se jim jednou naplno věnovat. Pomohla náhoda… Vrak lodě podobné té z dětství jsem po třiceti letech objevil nedaleko děčínského překladiště a rozhodl se splnit si svůj klukovský sen. Vlastnoručně jsem jej zrekonstruoval a zároveň zajistil veškerou potřebnou dokumentaci. Nyní jsem hrdým vlastníkem a kapitánem 13metrové obytné motorové lodě Skipper Mistress. Stal jsem se odborným instruktorem a organizátorem vlastních kapitánských kurzů, cvičných a kondičních plaveb na své lodi. Loď se stala neoddělitelnou součástí mého života a já se rád dělím o tuto kouzelnou atmosféru při společném setkávání dalších nadšenců.
Na této lodi také pořádám cvičné a kondiční plavby a kapitánské kurzy – v hlavní sezoně v Praze, mimo ni v Děčíně (protože srdcem zůstávám stále Děčíňákem).
Zajímám se nejen o samotnou plavbu, ale i o technickou stránku lodí, o lodní dopravu, její historii, i o postřehy a perličky z lodního světa. Můj velký koníček se stal mojí prací a baví mě na palubu lodě přivádět další zájemce.